4 – Îmbarcarea pe vasul de croazieră

După ce ați ajuns la portul de îmbarcare la ora stabilită și menționată pe formularul de îmbarcare vă îndreptați spre birourile de check-in unde veți prezenta biletul de croazieră, pașaportul sau buletinul și alte documente solicitate de către compania de croaziera (exemplu test PCR, certificat verde, etc).

Bagajele ( pe care se aplică etichetele pe care le primiți cu biletele de croazieră) vor fi preluate din terminalul de pasageri si transportate pana la cabina Dvs. de către personalul liniei de croaziera.

Agentie de tursim oferte croaziere

O dată cu check-in-ul vi se va face o poză care ulterior se atașează cardului Dvs. de croazieră din motive de securitate. Cardul Dvs. de croazieră este foarte important pentru ca îndeplinește trei funcții: este cheia cabinei Dvs., documentul pe baza căruia vă este permisă coborârea / urcarea pe vas în fiecare port din itinerariu și este cartea de credit virtuală pentru toate cheltuielile suplimentare de pe vas (băuturi, tratamente spa, fotografii, cumpărături, internet, casino, restaurante cu specific, etc). 

Pentru fiecare achiziție primiți o chitanță în momentul cumpărării iar un desfășurător al tuturor cheltuielilor Dvs. il primiți cu o seara înainte de debarcare.

Cardul Dvs. de croazieră îl veți primi (în funcție de compania de croazieră) fie la biroul de check-in, fie îl veți găsi în cabina Dvs. alături de programul zilnic, de unde veți afla cele mai importante informații în legătură cu activitățile de la bordul vasului. În fiecare seara veți primi programul pentru ziua următoare.

În primele 48 de ore de la îmbarcare, vi se va solicita o carte de credit / debit sau o suma cash ca garanție pentru cheltuielile de pe vas.

În ziua îmbarcării va exista o simulare a unei situații de urgenta la bordul navei, un exercițiu obligatoriu, similar cu cel de la bordul avioanelor (înainte de decolare). Participarea este obligatorie și veți primi instrucțiuni clare despre ce aveți de făcut.

La îmbarcare toți copii vor primi brățări marcate cu numarul cabinei alocate și numărul stației de urgență (Muster Station), în cazul în care există o urgență sau copii se rătăcesc pe vas personalul navei îî va duce la punctul de întâlnire stabilit- Muster Station, pentru a se reuni cu părinții.